Jerusalem in The Quran ?


Assalamu'alaikum.

Lama da tak post entry an? Maaf lerr. Skrg nih tgh baca satu buku, buku tu mengasyikkan. Dan memerlukan utk ditelaah. Asal ada masa terlapang, aku akan mengadap buku tu. Masalahnya buku tu dlm bahasa inggeris (bkn mslh eh). So lmbt sikit r. Bace pun kamus kene ade kat sebelah..huhu. Tgh fokus kat buku tu sebenarnya, so post2 entry ni mungkin tertangguh jap. Bukan ape, ade yg perlu difahamkan, ade yg sedang dicari. Hmm..mungkin ada juga sahabat-sahabat yang turut tercari-cari? Ape yg cari? Mungkin la tercari-cari jwpn terhadap pelbagai persoalan di akhir zaman nih. Boleh la bace buku nih.

Sebenarnya ada da versi buku ni yg dah diterjemah ke dalam bahasa melayu. Tapi aku tak dapat cari r. Mungkin kat Kuala Lumpur or Selangor senang sikit nak dapatkan kot. Nak buat cane, maka alternatifnya aku download je kat internet. Kemudian print dan bukukan..huhu. 2 ringgit je weh!kiki



Ni bukunyer,




Nak bace? Nak download? Sini (:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...