Full Mark



Assalamu'alaikum (:

Saje bagitau..

alolo comeyy c(:

Aku nak full mark! nak full mark! nakkk fulllll markkkk !!

(jerit sungguh-sungguh wehh..mereng -_-")

haha c(:





Ok, let's begin ~

Aku budak poli,

Dalam spec poli ada 2..

(memang malu r kalau info sala -_-")

Ape yang dua?

Ade PB and ade PA

Apendenye?

Susa la kau nih, PB tu Penilaian Berterusan
Contohnye, assignment, test, sume tu r.

PA pulak Penilaian Akhir. Final exam la.





Noe wat? 

Aku sentiasa menghadapi PB dan PA dengan satu semangat..

Semangat ape? Lemah semangat aku kau ni -_-"

Semangat nak Full Mark ! hoho

(Walaupun agak jauh sebenarnye nak dapat full mark..hehe c(:)

Tapi aku nak jugak, bila aku nak, aku akan usaha, 

Bila aku usaha, aku tau Allah pandang usaha (:







And then aku terfikir...

Dunia laaa..

Bukan nak kate tolak dunia, bukan.

Tapi...

Akhirat kau ade nak full mark x?

Errr.. (need answer?)

Err..

Aku nak, tapi sekadar nak.

Tadaaa (sound effect)

Kantoi !





Ok2, at this point, what I need to do?

I need !

and  then

I do !

Only one, muhasabah (:





Andaila an, kita sume nak full mark kat akhirat nanti..wohohoho







Noe wat?

Sekarang aku nak (:

Betol-betol nak (:




tolong aku?
 

10 comments:

Misz Nuriz said...

hehe..Insyaallah..
berdoalah..
Dia Maha Mendengar kann...

en. shafiQ said...

insya Allah,

amin (:

yes,i wanna it..i wan full mark ! (dalam hati je ->aurat) huhu
so,da great one of da solution is muhasabah! so,let go..
kalau nak hidayah,xperlu tggu seru...tapi dgn 1 cara,kita perlu kejar hidayah itu,moga Allah memberi hidayah itu pada kita..aamiin..

en. shafiQ said...

senyum

thnx kawan

amin (:

Ckin Kembaq said...

full mark ni pun sy nak...nak sangat..tp depend pada 'mau' or 'tak mau'..is it right?... ^_^

p/s: makin bertambah semangat nak beramal...jom pakat2 tambah amal... ^_^

en. shafiQ said...

ohh..another istilah, ada perbezaan antara 'nak' dgn 'mau' ye..huhu

ye2, kita 'nak' or kita 'nakkk!' (2 ekspresi wjh dan smgt yg berbeza)hehe

thnx (:

mari2

nuraishah said...

dekatkan dr pd Allah, Allah akan dktkan kita pd kejayaan (insyaAllah)- Ayuh imbang dunia akhirat biar seiring bersinar.. (^_^)

en. shafiQ said...

Allahuakbar,

insya Allah (:

Cik Kay Jue said...

nak juga! kena usaha sungguh ni.. nak full mark juga. mudah-mudahan di permudahkan olehNya.. :)

en. shafiQ said...

Alhamdulillah,

sama kita mengorak langkah

amin (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...